2014. január 1., szerda

Szilveszter

Életem egyik legjobb szilvesztere!
Két olyan  emberrel bulizhattam, akit már ovi óta ismerek. Az egyik lányt Violának hívják,  a másikat Grétának.
Sokat jelentenek nekem, mert a Grétivel egy suliba járunk és ha baj van mindig mellettem áll. Ő egy igaz barát! ♥♡. Violával minden hétfőn  délután talizok angolon.
A buli hát kicsit nehezen indult onnan kezdődött, hogy vittem nekik rucit, ami nagyon tetszett nekik és azt beszéltük éjfél előtt felvesszük miután  visszaöltöztek  és megcsináltam a hajukat és utána játszottunk. Mikor 11:59 volt és elkeztük 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, BOLDOG ÙJ ÉVET! És koccintottunk felvettük a kabátunkat és a dudát, sapkát  és kimentünk megnéztük a tűzijátékot.
Összefoglalva: hajnali 3-kor mentünk haza. 
Hazaértünk és kidőltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése